Kort berichtje vanuit het internetcafe - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Pim Geene - WaarBenJij.nu Kort berichtje vanuit het internetcafe - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Pim Geene - WaarBenJij.nu

Kort berichtje vanuit het internetcafe

Door: Pim Geene

Blijf op de hoogte en volg Pim

30 Mei 2013 | Peru, Cuzco

Hola amigo´s,

Vandaag een heel kort berichtje, beperkte tijd dus vandaar.

Afgelopen weekend heerlijk met de scooters rondgereden, helaas 5 min voor dat we thuis waren, keihard onderuit gegaan. Eerste mindere ding hier! Arm helemaal kapot. In het ziekenhuis 3 hechtingen erin laten zetten.

Het vla maken lukt best aardig. Ze vinden het best lekker, dus dat is al een.
Zodadelijk hebben we een guinea pig party, geen idee wat het moet voorstellen. Kom ik nog op terug.

Morgen gaan we naar de jungle tot en met maandag. Blijkt echt super en super mooi te zijn. Ik ga proberen om volgende week weer een groot verslag te plaatsen. Dat weekend erop zitten we in Puno.

Foto´s volgen ooit! Misschien pas in Nederland, we zullen zien!

Hasta luego!

• 31 Mei 2013 - 20:55

Coby En Gert:

Ha Pim,

Leuk om je verhalen te lezen! Het bevalt je daar prima, volgens ons, behalve dan de gevolgen van het te kort door de bocht gaan! Stephanie was even tegelijk met jou in Cuzco. Wij wisten geen verblijfadres van jou.
    Zij was ook druk met de Inca-trail naar de Machu Picchu. Inmiddels is Stephanie bijna al weer een week thuis.
    Volgens ons ga je cavia eten bij die eetparty!!! Volksvoedsel nr.1 in Peru!
    Wij blijven je volgen, veel plezier met de stage en de reisbelevenissen!

Groetjes, Gert en Coby

• 02 Juni 2013 - 19:40

Régie:

Ha Pim!
    Door de bocht gegaan!!!! Scheurpiloot?
    Met drie hechtingen kom je er goed vanaf. De manier om ook kennis te maken met een ziekenhuis.
    Als dit het enige ongelukje is in Peru doe je het goed.

Heel veel plezier in de bush-bush.
    We hopen snel te horen van je!

Met vriendelijke groet,
    Abentjes uit Rijkevoort

• 03 Juni 2013 - 16:20

Trees:

Heey Pim,

Je reis in de bush bush zit er al weer op als je dit leest (daar zijn geen scootertjes dus geen problemen.....??), hopelijk heb je flink genoten!
    Hier schijnt de zon op dit moment, eindelijk een beetje zomer, ph...
    Lieve groetjes,
    Peter, Trees en de kids

• 03 Juni 2013 - 22:58

Sjaak En Carla:

Hola Pim,

Tja hechtingen, als ze het werk doen komt het weer goed!
    We zijn benieuwd naar de verhalen en foto's uit de jungle.

Veel plezier,
    Sjaak en Carla